Moje blogowe sekrety - czyli trochę z życia blogerki

Hejka dziewczyny!
W dzisiejszym poście chciałabym podzielić się z Wami moimi blogowymi sekretami.
Jako że na moim blogu jeszcze czegoś takiego nie robiłam, postanowiłam pokazać Wam prace blogerki od kuchni.
Przed odpowiedzią na pytania nie widziałam ich i nie czytałam odpowiedzi innych blogerek, więc wszystkie odpowiedzi są jak najbardziej szczere i płynące prosto z serca.
Pytań jest tylko 11 więc mam nadzieję, że dotrwacie ze mną do końca.






1.Ile czasu prowadzisz bloga i co ile publikujesz posty?
Bloga prowadzę od 21 czerwca tamtego roku, czyli około10 miesięcy.
Co do postów to wstawiam je wtedy, kiedy mam na nie pomysły. Piszę o tym, co sama chciałabym przeczytać.

2.Ile razy dziennie zaglądasz na bloga i czy robisz to w pierwszej kolejności?
Kiedyś potrafiłam sprawdzać bloga co chwila, teraz tak co 2-3 dni.
Nie, ale jak już zaglądam na bloga w pierwszej kolejności sprawdzam ... komentarze.

3.Czy Twoja rodzina i znajomi wiedzą o tym, że prowadzisz bloga?
Tak, co do znajomych to tylko niektórzy. Większość dowiadywała/dowiaduję się przez przypadek.


4. Posty jakiego typu interesują Cię najbardziej u blogerek?
Ojej...  Trudne pytanie. Myślę, że głównie lubię czytać posty, które są związane z tematyką porad, recenzji, diy, przemyśleń, czasem stylizacji, ale tak naprawdę potrafię przeczytać wszystko. 

 5.Czy zazdrościsz czasem blogerkom?
Z jednej strony tak z drugiej nie. Uważam że wszystkie blogerki powinny trzymać się razem, a nie rywalizować. Czego zazdroszczę? Pomysłów na posty, ładnych zdjęć na blogach i tego, że wiedzą, jak napisać wstęp do postów.


6.Czy zdarzyło Ci się kupić jakiś kosmetyk tylko po to, by móc go zrecenzować na swoim blogu? 
Hmmm... Pomyślmy... Jak na razie nie.


 7.Czy pod wpływem blogów urodowych kupujesz więcej kosmetyków, a co za tym idzie, wydajesz więcej pieniędzy?
Zdarza się, są kosmetyki które chciałabym przetestować, bo na przykład, ktoś mi je polecił lub o nich słyszałam, jednak potrafię oszczędzać.


 8. Co blogowanie zmieniło w Twoim życiu?
Dobre pytanie. Wydaje mi się, że zaczęłam większą wagę przywiązywać do zdjęć i do tego, co piszę.





9.Skąd czerpiesz pomysły na nowe posty?

Z tego co mnie otacza. Czasem bywa tak, że coś czytam, idę przez miasto lub rozmawiam z kimś i tak nagle pomysł wpada mi do głowy, a czasami spontanicznie, tak jak ten post.


10. Czy miałaś kiedyś kryzys w prowadzeniu bloga, tak że chciałaś go usunąć?
 Na tym blogu? Tak jak nie miałam pomysłu na posty przez 2 miesiące.
Jak kiedyś wspomniałam, miałam wcześniej bloga, który niestety został usunięty poprzez brak czasu i oczywiście weny.


11.Co najbardziej denerwuje Cię w blogach innych dziewczyn?
Łatwiej byłoby mi napisać co mi się podoba ... Myślę że denerwuje mnie, jak ktoś pisze oschle i niemiło do swoich czytelników.
W pewnym sensie błędy ortograficzne typu pominięcia jednej lub kilku literek, wyrazu. Sama nienawidzę pisać kropek i przecinków, ale każdy może popełniać błędy, nawet pisząc recenzję książki, czy też najzwyklejszą listę zakupów.
Zdarzało się, że wygląd estetyczny, jednak każdy ma swój styl i każdemu podoba się co innego.


TO NA TYLE
 Mam nadzieję, że dzisiejszy post się Wam spodobał, jeżeli tak dajcie znać o tym w komentarzu.
Chcesz być ze mną na bieżąco dołącz do grupy obserwatorów.

Do zobaczenia!
Copyright © 2014 StrażniczkaFoxTribus , Blogger