Rowy 🌅

Ostatnio moje życie jest na walizkach.
Ledwo wróciłam z jednego wyjazdu już jadę na kolejne. Pfff... Trochę zmęczona ale nadal ciekawa tego co zobaczę.  Jestem mniej więcej do tego przyzwyczajona jednak nadal to dla mnie dziwne i trochę nowe, bo cały czas moja walizka jest przepakowywana.

Na samym początku pakowania stwierdziłam, że na tym wyjeździe będę fotografować wszystko co jest warte pokazania i o czym sama chciałabym przeczytać, tak też powstał ten post.


Pocztówki z Rowów już wysłane.


Od 23 do 28 lipca mieszkałam  w miejscowości o nazwie Rowy.

Wieś bardzo ładna, zaskakująca blisko morza i Słowińskiego Parku Narodowego. 
Niestety pogoda nie była satysfakcjonująca, dlatego też udałam się  na jednodniową wycieczce do Ustki o której w najbliższym czasie także pojawi się post.

 
Mapka z Rowów

Tak jak powiedziałam chciałam podzielić się z Wami tym co ciekawe i inne.

 Pozdrawiam kreatywne osoby które wymyśliły to urządzenie.


Oczywiście nie dało się nawet na moment zapomnieć o K-popie. Może to dziwne ale nawet na wakacjach był ze mną nawet w najmniej spodziewanych chwilach, kiedy chociaż trochę chciałam zaznać chwil gdy wtedy kiedy jeszcze go nie słuchałam.

Idąc do mojego tymczasowego "domu" zauważyłam dziewczynę z torbą zespołu EXO. Normalne., Co drugi samochód przejeżdżający koło mnie miał rejestracje GD.   Wszystko było by w miarę normalne gdyby jeszcze nie fakt że na jednym ze straganów zauważyłam torby z koreańskim hangulem.

 I jak tu odpocząć od Korei kiedy nawet na wakacjach nie da się jej nie zauważyć.

Rowy i SFT czyli blogerkawpodrozy



Co można było znaleźć na plaży podczas tej ponurej pogody.
Takie małe skarby na plaży w Rowach




Rowy i SFT czyli blogerkawpodrozy

Pogoda była słaba jednak czekając na słońce (którego się nie doczekałam) ułożyłam znak rozpoznawczy naszego bloga, a bardziej jego skrót.
 Naszego właśnie dlatego że tworzymy go razem. Właśnie tutaj jest nasz domek KLIK.
Mam nadzieję że ten wpis się Wam spodobał i zostaniecie ze mną na dłużej. 

Copyright © 2014 StrażniczkaFoxTribus , Blogger