"BTS I JA Nieoficjalny activity book dla fanów" - Becca Wright 📘📖

Przyznam szczerze spodobało mi się komentowanie książek o K-popie, dlatego nie wykluczam, że w najbliższej przyszłości również takie wpisy się pojawią. Dzisiaj luźniej, bo opowiem Wam o książce, którą sami musimy uzupełnić. 


Jeśli pamiętacie erę "Zniszcz ten dziennik", która przybyła do nas w 2014 roku i rozpoczęła kult na wydawanie książek, które samemu trzeba pouzupełniać. Muszę przyznać, że również się jej poddałam i do dzisiaj trzymam na strychu u dziadków własny nieuzupełniony egzemplarz z uwagi na moją wrażliwość na niszczenie książek - serio, zaczęłam się nawet zastanawiać czy to jest zdrowe. Z falą nadejścia k-popu, a tak dokładniej jego odkrycia przez polskie środki masowego przekazu, pojawiła się również chęć na zarobek poprzez wydawanie między innymi książek o tejże tematyce. O dwóch książkach już opowiedziałam 1)LINK 2)LINK, zaś w dzisiejszym wpisie skupimy się na książce zupełnie innej, gdyż nie będziemy zbytnio oceniać jej treści, ponieważ nie znajdziemy tu żadnych ciekawostek na temat zespołu (oprócz opi czasowej, na której znajdziemy poszczególny czas, poszczególnych wydarzeń związanych z k-popem.

"BTS I JA. Nieoficjalny activity book dla fanów" - Becca Wright

data premiery: 19.06.2019 
wydawnictwo: Burda Książki
cena: 
ilość stron: 128 
kategoria: książka do uzupełnienia 

Moja ocena: 7/10

Osobiście muszę przyznać, że sama zainteresowana tym, co o activity booku słyszałam, sięgnęłam po niego, aby odkryć czy warto tak naprawdę wydać kilkanaście złoty po to, aby trochę się pobawić w rysowanki i zapisywanki. Moje odczucia po artystycznym wyżyciu się, są neutralne. Bardziej zainteresowałaby mnie książka z o wiele większą ilością quizów, zagadkami, np. wstaw słowo w tekst piosenki, tłumaczenia piosenek. Tymczasem dostałam 128 stron, z powtarzającymi się zadaniami: np. "Moja dzisiejsza top lista", która powtarza się kilka razy. Sięgając po książkę wydawnictwa Burda Książki wolałabym jednak, móc za kilkoma razami w całości ją wypełnić, ponieważ jest małe prawdopodobieństwo, że za 2/3 miesiące znów po nią sięgnę. 
Znajdziemy tu rysunki, bodajże linearty oraz fanarty artystów, które naprawdę fajnie oddają wygląd poszczególnych członków, niemniej jednak nad niektórymi rysunkami musiałam chwile posiedzieć, aby odgadnąc kogo przedstawia (mowa tu głównie o obrazkach konturowych). 

Pomimo wszystko uważam jednak że książka jest naprawdę fajnym rozwiązaniem na prezent dla fana koreańskiego zespołu. Patrzę na to z punktu widzenia recenzenta, który z kilkoma książkami o k-popie miał do czynienia, które były bardzo niskich lotów. Gdybym miała do wyboru kupić książkę, która będze związana z k-popem, zdecydowałabym się właśnie na "BTS I JA Nieoficjalny activity book dla fanów" - Becca Wright. 

Bardzo dziękuję wydawnictwu Burda Książki za egzemplarz książki "BTS I JA. Nieoficjalny activity book dla fanów". 


Dobrze bawiłam się uzupełniając wolne luki. Oto przykład: 




📘📖
Copyright © 2014 StrażniczkaFoxTribus , Blogger