WAKACJE NAD MORZEM |16|

Hejka!
Długo mnie nie było ale powracam z jeszcze większym kopem do działania.
Muszę jednak na samym początku odnieść się do jednej z kilku zmian które nastąpiły i nastąpią na blogu. Nie wiem czy już zauważyliście ale zdaje mi się że tak.
Na blogu pojawił się nagłówek.
Naprawdę bardzo się cieszę z tej wydawałoby się małej zmiany ale mnie ona strasznie cieszy.
Uważam też że lepiej to wygląda niż napis który jest mało widoczny i nie przykuwa uwagi.
Trochę się rozpisałam na temat zmian ale na blogu pojawi się osobny post na ten temat więc możecie w najbliższym czasie się go spodziewać.
Bez przedłużania myślę że możemy przejść do tematu tego postu.



Niedawno byłam nad naszym morzem.
(Było super)
Na początku myślałam że tych atrakcji będzie bardzo mało ale na szczęście okazało się że jak dobrze się szuka to się da znaleźć naprawdę fajne miejsca, które można zwiedzić,
jak i zainspirować się.

Jako że od niedawna zaczęłam się interesować fotografią musiałam zrobić 1000 500 100 900 zdjęć, popracować nad innymi technikami itp.

Nie byłabym sobą gdybym nie dodała tu kilku z nich z tej ,,wakacyjnej sesji morza,, 








Zawsze gdy tylko planuję jechać nad morze jadę z zamierzeniem znalezienia przynajmniej jednej muszelki.
Akurat ja trafiłam na czas kiedy można było znaleźć ich mnóstwo. 




 


:)
Mam nadzieje że post wam się spodobał jak i również zdjęcia,
niewiele ich było ale mam nadzieje że pokazałam Wam krajobraz naszego morza.
Fakt że nie wszędzie możemy się kąpać ale warto zobaczyć krajobraz morza.
Mam nadzieję że post Wam się spodobał i zapraszam do odwiedzenie innych postów.
MÓJ INSTAGRAM
Copyright © 2014 StrażniczkaFoxTribus , Blogger