"Rywalki" - Kiera Cass




Tytuł: "Rywalki"

Autorka: Kiera Cass

Wydawnictwo Jaguar




 Będąc małą dziewczynką marzyłam o byciu księżniczką. Zresztą jak każda z nas. Prawda?!?


1 korona, 35 dziewcząt. Dla nich Selekcja jest szansą na wyrwanie się z ponurej rzeczywistości, w której panują kastowe podziały, a na porządku dziennym są głód i choroby. Selekcja to nadzieja na życie w pałacu, w bajkowej krainie jedwabi i klejnotów. Ale marzenia tylko jednej z dziewcząt zostaną spełnione. Selekcja ma wyłonić żonę dla czarującego i przystojnego księcia Maxona.
Dla Amerikii Singer Selekcja jest tragedią. Oznacza opuszczenie domu, rozstanie z jej sekretną miłością - Aspenem i konieczność udziału w morderczym wyścigu o koronę, na której wcale jej nie zależy.
Jednak bezpośrednie spotkanie z Maxonem zmienia nastawienie Ameriki. Dziewczyna zaczyna, zastanawiać się, czy naprawdę chce za wszelką cenę opuścić pałac...
 



 Historia poznania przeze mnie książce zaczęła się w jeden letni wieczór kiedy robiąc quiz "jaką książkę powinnaś przeczytać" ... czy coś takiego, nie pamiętam dokładnie, było to gdzieś w październiku może w listopadzie, dowiedziałam się że pasuje do mnie książka o której dzisiaj Wam trochę opowiem. 

Tydzień po ta "przeznaczona" mi książka znalazła się w moich rękach, jednak na samym początku zaspoilerowałam sobie na maksa najważniejszą informacją. NIE RÓBCIE TEGO!
Zrobiłam to przez przypadek czytając opis książki w internecie.
   Z kim ostatecznie będzie Amerika?
Nawet w najważniejszym momencie, wiedziałam że i tak będzie inaczej niż mi się zdaje.
Okładka jest naprawdę prześliczna. Bohaterka książki na pierwszym planie a za nią lustra, naprawdę jest to jedna z lepszych okładek jakie widziałam w swoim życiu, biorąc pod uwagę że nienawidzę żadnych rzeczy (ubrań, książek) gdzie jest zdjęcie czyjejś twarzy lub sylwetki. 



Czyż nie jest piękna?

Szczęka mi opada jak widzę tą sukienkę.  Jest taka piękna.😋😋😋
Próbowałam nawet znaleźć taką lub nawet podobną w sklepach.
Nie znalazłam (jak na razie) 😉
 Jeżeli widzieliście taką sukienkę koniecznie dajcie znać!!!

 Czytałam czytałam i  nie mogłam się oderwać. Miałam dylemat kogo ja bym wybrała na miejscu Ameriki, Maxona czy Aspena?

ZACHĘCAM DO PRZECZYTANIA


Dla tej książki możecie zerwać noc
  • Niesamowicie dobrze napisana 
 (chociaż czasami brakowało mi uczuć bohaterów);
  •  zawiera momenty przez które można płakać i oczywiście się śmiać (ale u mnie to i to);
  • Niesamowicie piękna
           Czegóż chcieć więcej?!?

OGÓLNA OCENA: 

9 /10

Nie znalazłam jeszcze książki przez którą zrywałam noce i myślałam o niej non stop (co się wydarzy, dlaczego on zrobił tak a nie inaczej, co ja zrobiłabym w tej sytuacji). Naprawdę można się przy niej wzruszyć i turlać po podlodzę, no dobra przesadziłam ale jest warta waszej wagi.

Jeżeli tylko przeczytacie pierwszą część serii, czyli tą o której mowa  i stwierdzicie że chcecie poznać dalsze losy Ameriki kolejne części będziecie już czytać od 1- 5 dni. 
Prawdopodobnie Wasze marzenia o zostaniu księżniczką z tą książką właśnie się spełnią.


PS Polecałam tą książkę 2 przyjaciółką i obydwie stwierdziły że to piękna i romantyczna historia.

Wspaniała historia Ameriki w ksiązce "Rywalki" autorstwa Kiery Cass


Dlaczego opisałam tylko jedną część: ponieważ wszystkie kolejne części są ciągami historii rozpoczętej w części pierwszej. 

Mam nadzieję że dzisiejszy post się wam spodobał. 
Do kolejnego postu!

MÓJ INTAGRAM
Copyright © 2014 StrażniczkaFoxTribus , Blogger