List do mnie w przyszłości

2017.07.19-17.08.28 a tak naprawdę kiedy to opublikuje będzie ...
Hejka!
Co tam u Ciebie? Mam nadzieję że wszystko w porządku. Piszę ten list a raczej post aby opowiedzieć w nim jaka jestem i kim chcę teraz być gdy będę starsza. Prawdopodobnie kiedy kolejny raz to czytasz masz już o dwie wiosny więcej lub może nawet i trzy niż w chwili gdy to piszę.



Mam nadzieję że spełniły się wszystkie twoje plany lub jesteś bardzo blisko ich zrealizowania. Mam nadzieję że pieniążki które odkładałaś w plastikowym kubeczku piknikowym przeznaczyłaś już na wyjazd do Korei lub jesteś bardzo blisko tego aby tam polecieć. Mam nadzieję że wybrałaś już co chcesz robić w życiu. Mam nadzieję że twój plan o mówieniu po koreańsku się spełnił. Mam nadzieję że nadal śpiewasz lub nagrywasz już swoje covery. Mam nadzieję że poznałaś już kilku Azjatów i stali się oni twoimi przyjaciółmi. Mam nadzieję że jesteś dobrym przyjacielem i pomimo swoich wad których masz całą listę jest w tobie coś na co ludzie patrzą i mówią że jesteś doskonała. Mam nadzieję że grasz już perfekcyjnie na gitarze, mówię tu o tabulaturze od której ostatnimi czasy nie możesz się oderwać.

Kim jesteś? - Rozgadaną, ambitną i roztrzepaną nastolatką, która w tym momencie kiedy to piszę chce być osobą związaną z Południową Koreą, która jest wrażliwą harcerką i mam nadzieję odpowiedzialną przyboczną, która już niedługo ma przejąć także i zastęp, która jest rozważna i lubi próbować nowych rzeczy nie wychodząc za granice rozsądku i bezpieczeństwa. Osobą która słysząc swojego Biasa który śpiewa płaczę bo tak bardzo chce jak najbliżej niego chociaż wie że to nie możliwe ... Przecież on jest w Korei, jest starszy i oczywiście Cię nie zna. Osobą która na pytanie o przyszłość nie wie co odpowiedzieć - nauczycielką, piosenkarką, aktorką lub po prostu człowiekiem z normalnym zawodem nie wybijającym się przed szereg.

 Nadal myślę o tym że nie zważając na to kim będę i tak z każdej strony będę w sobie poradzić i spełniać wszystkie moje marzenia. Uczę się czterech języków - polskiego, angielskiego, niemieckiego i koreańskiego jednak są słowa z języka hiszpańskiego które jesteś (byłaś(?)) w stanie zrozumieć. Lubisz czytać książki, jednak aby ją przeczytać musisz być nią zainteresowana i musi Cię ona wciągnąć po min. 3 rozdziałach szkoda tylko że teraz masz coraz mniej na to czasu. Grasz na gitarze i w sumie nawet dobrze Ci to idzie, #skromność.

List do mnie w przyszłości - Ustka 2017

Co lubisz? - W tym momencie k-pop, wszystko co związane z kulturą Azjatycką dokładniej z Koreą, grę na gitarze i pianinie, harcerstwo, robienie zdjęć.
 W sumie ostatnio siedzenie na komputerze zamiast Cię uzależnić zaczyna Cię nudzić. 


To jest moment w którym nie wiesz co napisać.
Nie lubisz pisać o sobie a jednak chcesz aby za kilka lat ty która to przeczyta wiedziała o tobie więcej gdy byłaś młodsza.


Tak jak mogłaś zobaczyć jak na razie twoja przyszłość zmierza w kierunku Azji ale pamiętaj że to od Ciebie zależy czy tak się stanie.
Do zobaczenia!
Copyright © 2014 StrażniczkaFoxTribus , Blogger