PRZECZYTAŁAM TO W JEDEN DZIEŃ - PRZEDPREMIEROWO! - "Złe miejsce" - K.N.Haner 📖

Nigdy nie ciągnęło mnie do książek, który główny wątek kręci się wokół mafii. Jednakże w wydaniu Pani Kasi Haner to już zdecydowanie inna bajka, która skończy się poważnym uszczerbkiem na zdrowiu mojego portfela, czyli o kolejnej genialnej książce K. N. Haner.



Blaire nie zna pojęcia wolności. Wie, że coś takiego jest, pragnie tego, jednakże nigdy tak naprawdę  jej nie zaznała. Zawsze była od kogoś uzależniona, choć w momencie naszego poznania z główną bohaterką jest zależna od swojego ojca, który swoje interesy załatwia wpychając swoją córkę do łóżek biznesmenów. Kompletnie nie interesuje go jak ona się z tym czuje, zależy mu tylko i wyłącznie na zadowoleniu inwestorów i na grubości własnego portfela. Pewnego dnia Blaire wychodząc z biura ojca (który powiadomił ją o kolejnym spotkaniu z przedsiębiorcą) z teczki, którą dostała od ojca, wypada zdjęcie starego biznesmen'a, przed którym od razu ostrzega ją jej ochroniarz David, tłumacząc, że kiedyś dla niego pracował i nie jest to za miły mężczyzna.

Tego samego dnia bohaterowie ulegają wypadkowi, z którego ratuje ich Phix - gangster z tajemniczą maską na twarzy. Kobieta trafia do jego domu, w którym musi przestrzegać pewnych zasad, aby nikt jej nie dotknął: biorąc prysznic musi ją ktoś pilnować, spać musi nago z Phix'em u boku, do każdego posiłku musi się przebierać i nie może wychodzić z pokoju, w którym przebywa.
Zasady zmieniają się, gdy Blaire ratuje krwawiącego gangstera po postrzale. Kobieta biegnąc przez korytarz wołając o pomoc, wpada na ludzi gangstera, którzy słysząc o tym, że ich szef krwawi i myśląc, że to ona chciała go zabić, od razu wsadzają ją do pokoju zamkniętego, do którego trafia pobita i bez jedzenia spędza kilka dni. Po tym czasie, gdy szef mafii znajduje nowe siniaki na ciele Blaire wpada w szał i informuję ją, że jeśli chce, może zamordować osoby, które jej to zrobiły, nawet jeśli będzie skutkować to brakami w ludziach jego gangu.

W momencie, gdy poznajemy to, co mężczyzna w masce czuje do Blaire, dochodzi do najgorszego. Ochroniarz David, który od samego początku pracował dla Phix'a i tak naprawdę umyślnie spowodował wypadek, postanawia zgwałcić kobietę, tym samym łamiąc zasadę - każda, która rozkłada nogi przed innym z jego ludzi, sama prosi się trafić do piekła. Dlaczego Phix nosi maskę? Kogo wybierze Blaire i co tak naprawdę się z nią stanie? Czy uda się zamaskować zbliżenie Blaire z zastępcą szefa?

"Złe miejsce" - K.N.HANER 
Cykl: Niebezpieczni mężczyźni
wydawnictwo: Edito Red
Data premiery: 12.02.2020r.
Ilość stron: 344 str.
cena: 39.90 zł
kategoria: romans, 

Tym razem postanowiłam zacząć od tego, co mi się w tej książce nie podoba. Mowa tutaj o opisie z tyłu okładki, który moim zdaniem nie jest w ogóle adekwatny do tego, co znajdziemy w książce. Nie zachęca, jak dla mnie jest o niczym, strasznie owija w bawełnę i nie wprowadza ani trochę w historię. 👎

Przechodząc do plusów mogłabym wyliczać i wyliczać, ponieważ moim zdaniem wszystko (oprócz opisu na okładce z tyłu) jest zrobione bardzo dobrze z dbałością o każdy element historii.
Bardzo zaskoczyło mnie, że autorka postanowiła zakończyć pierwszą część w takim momencie, że jeśli nie podobało Ci się to rozwinięcie historii, nie musisz sięgać po kolejne części - chodzi o zakończenie w odpowiednim momencie, kiedy wszystkie wątki zostały zakończone (oprócz jednego, który będzie się ciągnął przez kolejne części) i tak naprawdę nie mamy wrażenia niedosytu (no dobra ja mam po polubiłam tę historię i czekam na rozwiązanie wątku, który jest sensem tej serii).

Okładka: Cały czas mam wrażenie, że na okładce znajduję się polski aktor 🤣. Dajcie znać, czy też macie takie wrażenie.

Bohaterowie:
Główna bohaterka o imieniu Blaire jest typową ciepłą kluchą, którą spotkamy w niejednej książce. Postać ma pewne wytłumaczenie swojego zachowania, ponieważ przez całe życie nie miała tak naprawdę możliwości podejmowania jakichkolwiek decyzji, przez co jest nieśmiała, nie potrafi podjąć decyzji i wszystkiego się boi.
Phix, czyli główny szef mafii, jest naprawdę przyjemną postacią i gdybym nie znała okoliczności w jakich przebywają bohaterowie nie zorientowałabym się nawet, że jest to postać, która z założenia ma być brutalna i "zła".
David - czyli nasz wcześniejszy ochroniarz, który jest przyjacielem Phixa i zarazem jego zastępcą to postać, która do ostatniego zdania w książce bardzo mnie irytuje. W momencie jego bliższego kontaktu z Blaire, kiedy kobieta zaczyna mu ufać, mój głos wewnętrzny krzyczy z całych sił, aby  tego nie robiła, bo później może żałować, czy miałam rację - tego dowiecie się gdy tylko czytając tę książkę.
 moja ocena: 10/10 💗
Książka Pani Kasi sprawiła, że zupełnie przebieram nogami myśląc o kolejnych częściach najnowszej serii, która sprawiła, że przez około 5 godzin styczniowej soboty byłam zupełnie poza zasięgiem.
Historia inna od wszystkich jakie do tej pory znam, którą z chęcią podsunę większej ilości czytelniczek.

Premiera już 17.02.2020!
Książka, które jestem ambasadorką!



Copyright © 2014 StrażniczkaFoxTribus , Blogger