"Zły czas" - K. N. Haner 📘📖

To czas wysypu nowości chociażby ze względu na obecne targi książki online, które normalnie odbywałyby się w Krakowie, jednakże ogranizatorzy ze względu na panującą pandemię odwołali wydarzenie. Nie oznacza to jednak, że odwołano również wszelkie promocje, nic z tych rzeczy, a dzisiaj opowiem Wam o książce, którą warto się zainteresować.

"Zły czas" - K. N. Haner


"Zły czas" - K. N. Haner 

część druga, seria "Niebezpieczni mężczyźni" 
data premiery: 30.09.2020
wydawnictwo: Editio
ilość stron:  248 stron 
cena: 
kategoria: romans, erotyk 

Pierwsza część serii totalnie zwaliła mnie z nóg. Była przegenialna, co zresztą udowadnia czas, w jakim ją przeczytałam - 1 dzień. Spędziłam całą sobotę wczytując się w historię Blaire, która jest zdecydowanie bardziej wciągająca niż pozostałe książki K. N. Haner, które udało mi się przeczytać. Autorka z książki na książkę, coraz bardziej podnosi sobie samej poprzeczkę, co mi osobiście bardzo się podoba i sprawia, że z książki na książkę tracę dla niej głowę. 
Mogę z całą odpowiedzialnością za swoje słowa powiedzieć, że chciałabym trafić do świata wykreowanego przez Panią Kasię. 

O czym opowiada książka?

Zdecydowanie jest to dobra kontynuacja, poprzedniego tomu i przyznam, że bardzo zaskakująca. 

Blaire z żony Philia staje się Królową Koki. Wszystko dlatego, że zmarł jej znienawidzony dotąd ojciec, który załatwiał biznesy z innymi mężczyznami za pomocy jej kobiecości. Nie ukrywajmy tutaj, że kobieta cieszy się z jego śmierci,która chce podziękować mordercy za wykonaną przysługę. 
 Dlatego jednym z pobocznych celów kobiety jest odkrycie, kto zamordował jej ojca. Jednocześnie martwi się nadchodzącymi obowiązkami kierowania firmą, która jest nie tylko odpowiedzialna za transportowanie kokainy, ale również pobocznych interesów, które mają zapewnić jej nietykalność i pozory normalnego biznesu. W wejściu w świat gangsterów i mocnego towaru pomaga jej Liam, były ochroniarz jej ojca, później jego doradca, który pomaga przygotować się dziewczynie na pierwsze spotkanie z biznesmenem, który jest rozczarowany opónieniami z transportem towaru. Co jednak, jeśli na spotkanie przyjdzie jej mąż, który kilka dni temu wyrzucił ją na śmietnik? 

Moja ocena: 10/10
Moja ocena jest jak najbardziej jest adekwatna do tego co znajdziecie w środku lektury Pani Kasi, której również dziękuję za egzemplarz "Złego czasu" i mam nadzieję, że kolejna książka już kompletnie sprawi, że utwierdzę się w przekonaniu, że chciałabym żyć w światach przez nią kreowane. 

PS Proszę mnie wrzucić do akcji w następnej książce 💙😆

Premiera: 30.09.2020!

Bardzo dziękuję za egzemplarz recenzenctki wydawnictwu oraz autorce. 




Copyright © 2014 StrażniczkaFoxTribus , Blogger