Dolina Kościeliska i Zoo

Hejka dziewczyny!
Pogoda u mnie straszna, deszcz i burze, jednak nie powstrzymają mnie przed wrzuceniem na bloga postu. Tak jak już obiecywałam na Instagramie, jeżeli jeszcze mnie tam nie obserwujesz odnośnik do mojego profilu znajdziesz na dole tego postu, dzisiejszy post będzie o mojej małej podróży. Nie będzie to opis całej podróży ponieważ, nie byłam tam sama i chciałabym zostawić szczegóły dla siebie i dla tych osób ale także chciałabym podzielić się z Wami pięknem Krakowskiego Zoo i Zakopiańskich okolic.






 Na samym początku naszej wycieczki zwiedziliśmy zoo, z którego wkleję tylko 2 zdjęcia ponieważ chciałabym Was zachęcić do zobaczenia go na żywo a nie tylko w ekranie komputera lub telefonu.


Okres wakacyjny właśnie się zaczął dlatego warto zamiast siedzenia w domu udać się do pobliskiego Wam zoo aby zwiedzić, porobić zdjęcia a nawet jakoś miło w gronie rodziny i natury spędzić czas. Miałam ogromny problem jak zachęcić a nie za spoilerować Wam tego co możecie zobaczyć w zoo dlatego wybrałam takie a nie inne zdjęcia.



 Jeżeli obserwujecie mnie na moim instagramie i jesteście na bieżąco to właśnie w tym miejscu nagrywałam dla Was pierwszego instastory z "moim głazem". 

Starałam się znaleźć jego zdjęcie i po długich poszukiwaniach znalazłam. OTO MÓJ GŁAZ ----------------->

- - -

Jeżeli ten post Wam się spodobał i jesteście ciekawe moich dalszych poczynań w blogosferze, zachęcam do dołączenia do naszej rodzinki klikając w gadżet obserwujących po prawej stronie lub KLIK.

Jeżeli chcecie być na bieżąco z tym co się u mnie dzieje zaobserwujcie mnie na instagramie.
Do następnego postu.
SFT

Copyright © 2014 StrażniczkaFoxTribus , Blogger