100 książek, które chcę przeczytać!

Wchodząc do sklepu rzucam się na książki. Dosłownie i w przenośni. 😂
Sprawdzam wszystkie pozycje, pomimo tego, że niektóre mnie po prostu nie interesują. Można więc powiedzieć że z nowościami jestem na bieżąco, jednak nie wszystkie książki, o których słyszałam, dostały się w moje ręce. Z tego powodu postanowiłam stworzyć listę.


Co roku postanawiam sobie że będę czytać tyle książek ile mam lat, co swoją drogą nigdy mi nie wyszło. Nie dlatego że jestem jakoś szczególnie stara czy coś, tylko dlatego że jestem dosyć zabieganą osobą i żadko kiedy mam na to czas, jednak kiedy już go mam pojawia się problem o nazwie "Co przeczytać?"

100 książek które chcę przeczytać


1. "Psiego najlepszego. Był sobie pies na święta" - W. Bruce Cameron
2. "Niepowszedni. Tom 1. Porwanie" - Justyna Drzewicka
3. "Niepowszedni. Tom 2. W potrzasku" - Justyna Drzewicka
4. "Niepowszedni. Tom 3. Obława" - Justyna Drzewicka
5. "Pocałunek zdrajcy" - Beaty Erin
6. "Złotowidząca. Księga 1. Ucieczka " - Carson Rae
7.  "Złotowidząca. Księga 2. Schronienie" - Carson Rea
8. "Porwana pieśniarka" - Jensen Danielle L.
9. "52 powody, dla których nienawidzę mojego ojca" - Jessica Brody
10. "Zakazane życzenie" -  Jessica Khoury
11. "Początek wszystkiego" - Robyn Shneider
12. "Gwiazd naszych wina" - John Green
13. "Ponad wszystko" -  Nicola Yoon
14. "Ikigai" -
 15. "Wieczór taki jak ten" - Gabriela Gargaś
16. "Prawdodziejka" - Susan Dennard

17. "Wiatrodziej" - Susan Dennard
18. "Porwana pieśniarka" - Jensen Danielle L.
19. "Ukryta łowczyni" - Jensen Danielle L.
20. "Waleczna czarownica" - Jensen Danielle L.
21. "Klejnot" - Amy Ewing
22."Biała róża" - Amy Ewing
23."Czarny klucz" Amy Ewing
24. "Caraval. Chłopak, który smakował jak północ" - Garber Stephanie
25. "Złodziejka książek" - Zusak Markus
26. "Anna Karenina" - Tołstoj Lew
27. "Cztery płatki śniegu" - Joanna Szafrańska
28. "Chłopiec w pasiastej piżamie" - John Boyne
29. "Światło, którego nie widać" - Doerr Anthony
30. "Grace i Grace" - Atwood Margaret
31. "Garść pierników, szczytpa miłości" - Sońska Natalia
32. "Biuro przesyłek niedoręczonych" - Natasza Socha

33. "Brzydka królowa. Elżbieta Rakuszanka żona Kazimierza Jagiellończyka" - Gische Victoria
34. "Komedia świąteczna" - Alexander Victoria
 35. "Zimowe serca" - Jones Belinda
36. "Rosół z kury domowej" - Natasza Socha
37. "Jak Cię zabić, kochanie?" - Rogoziński Alek
38. "Świąteczna kafejka" -Prowse Amanda
39."Damy, dziewuchy, dziewczyny. Historia w spódnicy" -Dziewit-Meller Anna
40. "Wszystkie moje kobiety" - Wiśniewski Janusz Leon
41. "Niecałkiem białe Boże Narodzenie" -  Knedler Magdalena
42. "Moja hiszpańska przygoda" - Broom Isabelle
43. "Czerwona królowa" - Aveyard Victoria
44. "Szklany miecz" - Aveyard Victoria
45. "Królewska klatka" - Aveyard Victoria
46. "Dotyk Julii" -
47."Sekret Julii" -
48. "Dar Julii" -
49. 4 TOM "Dotyk Julii", który jeszcze nie ma polskiej nazwy, z tego co zdołało mi się znaleźć.
50.  "Kocham Cię bez słów" - Abbi Glines
51. "Ostatni list od kochanka" - Moyes Jojo
52. "Obietnica Łucji" - Gąsiorowska Dorota
53."Oświadczyny" - Perry Tasmina
54. "Cesarzowa nocy. Historia Katarzyny Wielkiej" -  Stachniak Ewa
55. "Ogród Afrodyty" - Stachniak Ewa
56. "Jesteś moja" - Klein Ross Helen
57. "Babski wieczór" - Andrews Mary Kay
58. "Rozstańmy się na rok" - Reid Taylor Jenkins
59. "Silence. Tom 1" - Preston Natasha
60. "Dzieci Edenu" - Graceffa Joey
61."Światło między oceanami" - Stedman M.L.
62. "Prokurator" - Świst Paulina
63. "Spójrz na mnie" - Sparks Nicholas
64. "Dachołazy" - Katherine Rundell
65. " Skóra. Azjatycka pielęgnacja po polsku" - Kwiatkowska Barbara
66. "Troje na huśtawce" - Socha Natasza

67."Percy Jacson Klątwa Tytana" - Rick Riordan
68. "Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender" - Walton Leslye
69. "Cinder" - Meyer Marissa
70. "Kroniki Jaaru. Księga luster" - Faber Adam
71. "Kroniki Jaaru. Czarny Amulet - Faber Adam
72."Po prostu bądź" - Witkiewicz Magdalena
73. "Pięć sposobów na upadek" - Tucker K.A
74. "Matka mojej córki" - Majcher Magdalena
75. "Dziewczyna z Brooklynu" - Musso Guillaume
76. "Zanim się pojawiłeś" Jojo Moyes
77. "Igrzyska śmierci" -Collins Suzanne
78."Igrzyska śmierci. W pierścieniu ognia" -Collins Suzanne
79."Igrzyska śmierci. Kosogłos" - Collins Suzanne
80. "Warkocz" - Colombani Laetitia
81. "Światło, które utraciliśmy" - Santopolo Jill
82. "Czerwień rubinu" -  Gier Kerstin
83. "Diabolika" - Kincaid S.J.
84. "Za ręke z Koreańczykiem" - Sawińska Anna
85. "Dziewczyna, którą kochałeś" - Jojo Moyes
86. "Razem będzie lepiej" - Jojo Moyes
87. "We wspólnym rytmie" - Jojo Moyes
88. "Kiedy odeszłeś" - Jojo Moyes
89. "Gniazdo" - Sweeney D'Aprix Cynthia
90. "Niezgodna" - Roth Veronica
 91. "Zbuntowana" - Roth Veronica
92. "Wierna" - Roth Veronica
93. "Alicja w krainie czarów" - Carroll Lewis
94. " Silver. Pierwsza księga snów" - Gier Kerstin

95. "Silver. Druga księga snów" - Gier Kerstin
96. "Silver. Trzecia księga snów" - Gier Kerstin
97."Fałszywy pocaunek. Kroniki Ocalałych" - Pearson Mary E.
98."Dwór cierni i róż" - Maas Sarah J.
99. "Eleonora i Park" - Rowell Rainbow
100. "Światło" - Asher Jay

Mam nadzieje że dotrwaliście ze mną do końca tej listy, którą tworzyłam na raty przez około 1,5 tygodnia. Ale było warto. Początek był prościzną, środek... był straszny natomiast na końcu okazało się żę brakuje mi numerków (101,102,103...), jednak udało się. Jestem mega zadowolona z tej setki. Nie wierzyłam w to że dam radę.
Udało się!!! Super!!! Aaaa!!! Mam ochotę krzyczeć z radości.

Mam nadzieję żę dzisiejszy post przypadł Wam do gustu, tym bardziej żę dosyć długo nad nim pracowałam. Sugerowałam się zdaniem innych i ... jakoś wyszło.
Dajcie znać czy macie takie listy, jeżeli tak to naprawdę z chęcią poczytam czy coś może mamy jakieś wspólne pozycje na naszych listach. Pochwalcie się. Nawet jeśli na liście macie tylko 2-3 książki.
MÓJ INSTAGRAM!
MÓJ FACEBOOK!

Korzystając z okazji że już za 3 dni święta, których nie mogę się doczekać, chciałabym Wam życzyć zdrowych, spokojnych świąt, spędzonych w gronie najbliższych i spełnienia marzeń.
WESOŁYCH ŚWIĄT!!! 🌲🌲🌲






Copyright © 2014 StrażniczkaFoxTribus , Blogger