Albo albo TAG 📓

Uwielbiam czytać, jednak nigdy nie zdecydowałam się odpowiedzieć na pytania dotyczące książek. Co wy na to aby zrobić to w formie pytań i odpowiedzi? Pytania na które odpowiem są z tagu "Albo albo tag", który spodobał mi się po pierwszych 3 pytaniach.
Zaczynajmy!



1. Wolisz czytać tylko trylogie czy tylko powieści jednotomowe?
Patrząc na moją biblioteczkę, znajduję w większości powieści jednotomowe. Dlatego właśnie je wybiorę, jednak szczerze nie wyobrażam sobie niektórych książek w sklejonych i wrzuconych do jednej.

2. Wolisz czytać tylko autorki czy tylko autorów?
Bez zastanowienia wybieram autorki. Czytałam (nie wliczając lektur szkolnych) może 5 książek napisanych przez mężczyzn i żadna z nich nie została w mojej głowie dłużej niż jakiś tydzień po przeczytaniu.

3. Wolisz kupować tylko w empiku czy tylko na stronach internetowych?
 Przyznam się bez bicia że w swoim życiu książki przez internet zamawiałam tylko raz i był to podręcznik do j. koreańskiego, jednak sprowadzałam ją przez stronę Empika 😂
Słyszałam o wielu stronach, które mają więcej pozycji w lepszych cenach (niż empik), więc przy najbliższej okazji na pewno popróbuję pozamawiać książki z innych źródeł, jednak aktualnie tylko i wyłącznie empik.

4. Wolisz żeby wszystkie książki zostały zekranizowane czy żeby przekształcono je w serial?
Tylko i wyłącznie filmy. Lepiej pooglądać wiele historii w krótszym czasie niż w dłuższym tylko jedną. Zresztą wolę pożyć filmem 2-3 dni niż serialem cały miesiąc. 

5. Wolisz czytać 5 stron dziennie niż 5 książek tygodniowo?
Odpowiedź już uzasadniłam na górze. Wydaję mi się że czytając książki niektórych autorów po pięciu stronach poznałabym w większości opis miejsc niż samą akcję. Dlatego wybieram 5 książek tygodniowo.


6. Wolisz być profesjonalnym recenzentem czy autorem?
Jednym z moich małych marzeń jest napisać kiedyś książkę. Jak narazie próbuję coś napisać na wattpadzie, jednak zdecydowanie wolę być profesjonalnym recenzentem z wielką wyobraźnią i mega biblioteczką niż autorem książek. 

7. Wolisz czytać 20 ulubionych książek w kółko czy sięgać po nowe pozycje?
Nie potrafię czytać jednej i tej samej książki w kółko. Po przeczytaniu kilku stron, książki już raz przeze mnie czytaną, cała historia w pewnym momencie mi się przypomina i nie czerpię żadnej przyjemności w czytaniu tego samego znając akcje. Dlatego bez wątpienia wybiorę nowe pozycje.

8. Wolisz być bibliotekarzem czy sprzedawcą książek?
Hmmm... Ciężkie pytanie. Nie za bardzo lubię patrzeć na mega zniszczone książki, które z rąk do rąk jeszcze bardziej się niszczą. Żyję z dziwnym mniemaniem - książka potrafi płakać. Myślę że nie przeżyłabym jako bibliotekarz widząc losy biednych książek. Wolę sprzedawać nowe książki, które nie płaczą.

9. Wolisz czytać tylko ulubiony typ literatury czy wszystko po za ulubionym typem literatury?
Zacznę od tego że nie mam ściśle określonego ulubionego gatunku. Lubię thrillery, romanse i część młodzieżówek. Najlepiej coś pomiędzy, jednak co jak co przeczytam wszystko, tylko nie powieści fantasy. 

10. Wolisz czytać tylko książki fizyczne czy tylko e-book'i?
Przyznam szczerze, że od dłuższego czasu zastanawiam się nad zakupem czytnika, jednak książka to książka- papierowa. Poza tym, uwielbiam zapach książek prosto z drukarni oraz dotyk papieru. Książki też się kocha, dotyka, wącha to nasz przyjaciel. 😉 Swoją drogą lubię zdjęcia druku.


Mam nadzieję że dzisiejszy post się Wam spodobał. Koniecznie podzielcie się swoimi odpowiedziami na dole. Zapraszam do zostania ze mną na dłużej, tymczasem do zobaczenia na Insta i na Facebooku. Do następnego!
Copyright © 2014 StrażniczkaFoxTribus , Blogger