"Ring Girl" - K.N.Haner 📕 przedpremierowo 📖


ONA - córka byłego Mistrza Świata w boksie
ON - pretendent do tytułu"

Eden McGregor jest córką byłego trenera i mistrza świata boksu. W wyniku pewnego skandalu z podawaniem dopingu swoim zawodnikom, mężczyzna stara się, aby jego córka nie miała nic wspólnego ze światem boksu. Stara się ją od tego świata odciągnąć, jednak pewnego dnia, przyjaciel dziewczyny, Carter wygrywa bilety na galę bokserską. Nie znając przeszłości dziewczyny proponuje jej wspólne wyjście. Tam poznaje Logana, boksera, którego kiedyś trenował jej ojciec. Młodzi łapią ze sobą wspólny język. Ich relację utrudnia wynajęta przez ojca Logana, narzeczona Elodie.
 A co gdyby tak ją zostawić? To nie jest takie proste. Koniecznie zobaczcie dlaczego!

PRZEDPREMIEROWO!!!


okładka ze strony wydawnictwa

"Ring Girl" - K.N.Haner  

data premiery: 3 lipca 2019
ilość stron:
kategoria: romans, Young Adult
wydawnictwo: wydawnictwo kobiece








Okładka bomba 💥 Nienawidzę okładek z czyimś wizerunkiem (KLASYCZNIE trzeba o tym wspomnieć), ale ta okładka... Wydawnictwo kobiece wykonało wspaniałą robotę.

Jest to moje pierwsze zetknięcie z piórem autorki i to jeszcze recenzenckie. ❤️Udane, jak najbardziej.

Jestem naprawdę zachwycona piórem autorki, tym bardziej, że do tej pory nie spotkałam polskiej autorki, która tak dobrze odtworzyła klimat własnej książki.

Jak już wspomniałam powyżej, książka opowiada o dziewczynie, której ojciec jest byłym bokserem, jednakże nie chce aby córka żyła w tym świecie. Dawno temu, gdy trenował młodych zawodników, podczas badań lekarskich w krwi jednego z nich wykryto substancje o działaniu dopingującym. Tym zawodnikiem był Logan, którego kariera została zrujnowana. Ojciec Eden wypowiadał się na ten temat i oświadczał, że to jest jakaś pomyłka. Faktycznie była, jednakże Logan, jego ojciec ani nikt inny nie dowiedział się o tym, poza Eden, która od samego początku wiedziała, że ktoś wbił nóż w plecy jej ojca zaprzepaszczając tym jego karierę jako trenera. Na gali po raz kolejny od czasów dzieciństwa, zupełnie przypadkowo poznaje w mężczyźnie obok dawnego zawodnika jej ojca, Logana. Pomiędzy tą dwójką zaczyna coś iskrzyć, jednakże przeszkodą dla ich związku jest wynajęta przez ojca Logana narzeczona, której zadaniem jest odciągać kobiety od flirtu z młodym sportowcem.

Mam nadzieję, że już sam opis zachęcił Was do przeczytania tej książki. Jednakże jeżeli jeszcze Was nie przekonałam, co do tej pozycji mogę zapewnić, że królowa dramatu zadbała doskonale, o każdy szczegół książki, dlatego znajdziecie w niej tej wiele zwrotów akcji oraz scen intymnych bohaterów już od pierwszych stron.

Bohaterowie:

Bohaterowie są świetnie wykreowanymi postaciami, ciągnącymi za sobą własne historie.
Eden jest silną wiedzącą czego chce kobietą, która twardo stąpa po ziemi, posiadającą również swoje słabości. Dante jest mężczyzną wysportowanym z silnym charakterem, który od lat próbuje sprzeciwić się własnemu ojcu. Zagłębiając się w lekturę, poniekąd zazdrościłam Eden bycia tak blisko, tak czułego i ciepłego mężczyzny jakim jest Logan. Chwilami nienawidziłam go, zresztą tak samo jak Eden, która podejmowała takie same decyzje, jakie ja podejmowałabym będąc w tej samej sytuacji. Bohaterowie są bardzo realistyczni, da się ich polubić. Są to postaci, z którymi można się zżyć, ponieważ również muszą stawać czoła wielu poważnym decyzjom.

Logana podziwiam za ambicje, determinacje oraz wytrwałość w dążeniu do celu. Był bardzo pewny swoich umiejętności i z powagą traktował każde starcie w ringu.

Minusy:
Książka w moim odczuciu w ogóle ich nie posiada. Wszystko jest dopięte na ostatni guzik. Brak błędów. wszystkie wątki poboczne kończą się w odpowiednim momencie.

Zakończenie, które trochę mnie zawiodło. Liczyłam na spokojniejsze zawiązanie akcji. To, które przedstawia nam autorka jest moim zdaniem trochę za ostre w odczuciu do całej akcji.

Ciekawostki:
Jednym z bardzo fajnych zabiegów autorki na promocję książki, ale nie tylko, ponieważ pozwala to nam na dalszą pamięć o postaciach występujących w jej utworze, jest konto na Instagramie. Konto Logana - tak tego przystojnego, czułego boksera.
Od dzisiaj możemy śledzić jego poczynania na Instagramie? Co Wy na to? Czy kiedykolwiek spotkaliście się z takim pomysłem pisarek/pisarzy, bo ja nie.



Moja ocena: 5/5
To jedna z bardziej chaotycznych recenzji na moim blogu, ponieważ emocje po przeczytaniu książki nadal się mnie trzymają.

Książka pozostawiła po sobie w mojej głowie pozytywne wspomnienia i sama wywołała wiele emocji. Jest naprawdę fajnym oderwaniem od rzeczywistości i w bardzo przyjemny sposób umili nie jeden wakacyjny wieczór. Kreacja bohaterów jest na jak najwyższym poziomie, co sprawia, że można zżyć się z nimi i po prostu się w nich zakochać.

Polecam!

Premiera już 3 lipca!


Za książkę serdecznie dziękuję autorce dzięki, której miałam okazję zrecenzować tę książkę przedpremierowo dla Was. Serdecznie dziękuję również Wydawnictwu Kobiecemu, które wysłało do mnie książkę oraz po raz kolejny w każdym możliwym calu zadbało o oprawe książki. Jest prześliczna!❤️
Copyright © 2014 StrażniczkaFoxTribus , Blogger