WYWIAD z autorką K.N.Haner 📖 autorką najgorętszej premiery tego lata "Ring Girl"

"Ring Girl" to zdecydowanie, książka, która może podbić nie jedno serce w tym roku. Seksowna, kobieca, subtelna, a jednocześnie porywająca i bardzo przyjemna.

Mając wiele pytań, postanowiłam napisać i odkryć jakie odpowiedzi skrywają się za autorskim piórem Pani K.N. Haner. Dlatego pragnę zaprosić Was dzisiaj na wywiad z autorką.
Zostańcie koniecznie do końca, ponieważ znajdziecie tam link do konkursu, w którym do wygrania jest egzemlarz "Ring Rigl". Zapraszam! 


1. Zacznijmy od tego, jak rozpoczęła się Pani historia z pisaniem? Czy będąc małą dziewczynką marzyła Pani o zostaniu pisarką?
Gdy próbuję sobie przypomnieć czy jako dziecko marzyłam o tym, by zostać pisarką, to mam w głowie jedna wielką czarną dziurę. Pamiętam, że kiedyś, w szkole podstawowej pisałam opowiadania dla samej siebie, ale czy coś więcej planowałam? Nie mam pojęcia! Moja przygoda z pisaniem zaczęła się od momentu, gdy ponownie pokochałam czytać. W liceum moja polonistka skutecznie zniechęciła mnie do każdego rodzaju lektur, a przez to, przez wiele lat, w ogóle nie czytałam.  Potem, już po studiach, koleżanka z pracy poleciła mi Greya, nie znałam wtedy tego fenomenu, ale w końcu się skusiłam. Spodobała mi się ta historia, wiec zaczęłam szukać innych romansów tego typu, i od nadmiaru emocji w mojej głowie zaczęły tworzyć się historie. Pewnego dnia usiadłam i musiałam "wywalić" z głowy wszystkie myśli. I tak to się zaczęło.

2. Jak wygląda proces tworzenia przez Panią książki? (Jakaś rutyna? Czy podczas pisania w tle musi lecieć muzyka, czy wręcz przeciwnie musi być cisza i spokój).
Nie mam jakiegoś specjalnego rytuału. Piszę najczęściej w salonie, bo mój wymarzony gabinet na razie zawalony jest kartonami po przeprowadzce. W tle najczęściej gra TV, albo muzyka. Potrafię pisać w hałasie, ale i w całkowitej ciszy. Jeśli jest "ten moment", to po prostu siadam, a tekst sam wypływa spod palców. 
3. Czy przyjaciele i rodzina sięgają po Pani książki? 
Rodzina raczej nie, mama czasami czyta, ale to nie jej gatunek. Oczywiście mają moje książki, ale tylko dla ozdoby. Przyjaciele czytają, wiele moich koleżanek już wie, że piszę romanse. Wcześniej prawie nikt nie wiedział. 
4. Którą ze swoich książek zaproponowałaby Pani swoim czytelnikom do przeczytania jako pierwszą i dlaczego?
Myślę, że którąś z jednotomówek czyli "Zapomnij o mnie", "Ring Girl" albo "Drwala". Każda z tych historii jest inna. Zapomnij o mnie najbardziej dramatyczna, ale napawająca nadzieją. Ring girl idealna na lato, seksowna i emocjonująca. Drwal, to moja delikatna i subtelna odsłona, ale nie brakuje w niej pikanterii. Każdy znajdzie coś dla siebie. 
5. Która z Pani książek była najtrudniejszą do napisania, a którą pisało się najłatwiej/najprzyjemniej i dlaczego? 
Ja piszę tylko to, co czuję, co w danym momencie mi w duszy gra. Nie zmuszam się do pisania, choć teraz nie mam takiej dowolności, jak kiedyś. Mam zobowiązania i terminy, ale na szczęście pisanie tak mnie ekscytuje, że perspektywa pisania kolejnych powieści jest dla mnie naprawdę motywująca. Uwielbiam zaczynać coś nowego, bo wtedy w mojej głowie dzieje się coś, co ja nazywam "burzą". Powstają sceny, fabuła nabiera kształtu. Bardzo to lubię. 
6. Czy gdyby miała Pani możliwość spotkania, którejś ze swoich postaci w świecie rzeczywistym, która by to była i dlaczego?
Oj, nie wiem. Kocham wszystkie moje postaci. To tak jakby kazać rodzicom wskazać, które dziecko kocha bardziej! :) 
7. Czy kiedykolwiek postać rzeczywista, była inspiracją do stworzenia postaci do książki?
Tak, czasami się inspiruję, ale głównie wyglądem fizyczny. Całą charakterystykę zawsze jednak wymyślam od podstaw. 
8. Co było inspiracją do stworzenia "Ring Girl"?
Nie pamiętam dokładnie, ale oglądam namiętnie walki KSW, boks. Zawsze zwracałam uwagę na te dziewczyny, więc siłą rzeczy ta historia po prostu "urodziła" się pewnego razu w mojej głowie. 
9. Skąd pomysł na postacie (ich historie, imiona)?
To po prostu się pojawiło. Rzadko potrafię wyjaśnić dlaczego tak, a nie inaczej. Tak, jak wspomniałam, coś pojawia się w mojej głowie i zaczyna się tworzyć całość. Czasami podpytuję moje czytelniczki o pomysł na imię jeśli mi nic nie przychodzi do głowy. 
10. Ile łącznie trwało napisanie "Ring Girl"? 
Pewnie jakieś 3-4 miesiące. Trudno dokładnie określić, bo ja nigdy nie piszę jednej książki ciągiem i bez przerwy. 
11. Co było pierwsze - zakończenie czy pierwszy rozdział "Ring Girl"? 
Pierwszy rozdział, do końca nie wiedziałam, jak zakończy się ta historia.
12. Czy wszystko w książce było zaplanowane, czy zdarzało się pod wpływem chwili stworzyć dany wątek/historię? 
Ja bardzo często piszę pod wpływem chwili, dlatego moje książki są takie, a nie inne. Przydomek Królowa Dramatów nie wziął się znikąd :) Czasami staram się trzymać planu, ale różnie to wychodzi. Lubię dawać "wolność" fabule. 
13. Skąd pomysł na stworzenie konta na Instagramie Logana? 
To był pomysł Wydawnictwa, by stworzyć jego profil. Element promocyjny książki. 
14. Czy główna bohaterka Eden jest w jakimś stopniu do Pani podobna? 
Nie, ona jest kompletnie inna. Nigdy nie tworzę bohaterek na swój wzór. 
15. Jak trzema słowami określiłaby Pani "Ring Girl" (jako książkę)?
Seksowna, zaskakująca, wciągająca! :)

Bardzo dziękuję Pani Kasi za możliwość przeprowadzenia wywiadu, w dosyć niecodzienny sposób, jednak mam nadzieję przyjemny. Życzę samych wspaniałych powieści, pomysłów oraz spełnienia wszystkich, nie tylko pisarskich, marzeń. 💗

Przejdę teraz do konkursu, który mogę ogłosić dzięki uprzejmości wydawnictwa kobiecego, któremu również dziękuję za egzemplarz "Ring Girl", który w najbliższym czasie trafi w ręce jednego z czytelników mojego bloga.

* Konkurs został przedłużony ze względu na pewne sprawy techniczne, dlatego do 3.08.2019 będziecie mogli zgarnąć egzemplarz wspaniałej książki autorstwa Pani Kasi Haner. Więcej szczegółów znajdziecie na moim Instagramie. Serdecznie zapraszam.

Mój Instagram - strazniczka_fox_tribus
Instagram Pani Kasi Haner - k.n.haner
Strona wydawnictwa - http://www.wydawnictwokobiece.pl/
Copyright © 2014 StrażniczkaFoxTribus , Blogger