"Siła jej piękna" - antologia / audiobook 📒📖

Siła jej piękna to spis 8 historii od polskich autorek takich jak:
Agnieszka Opolska, Agnieszka Sudomir, Agnieszka Zakrzewska, Alicja Wlazło, Anna Karnicka,Daria Skiba, Małgorzata Falkowska, Maria Zdybska, które udowadniają, że każda z nas, kobiet, jest inna i ma siłę, która w niej drzemie, mimo różniącego nas otoczenia.






"Siła jej piękna" 

autorki: Agnieszka Opolska, Agnieszka Sudomir, Agnieszka Zakrzewska, Alicja Wlazło, Anna Karnicka,Daria Skiba, Małgorzata Falkowska, Maria Zdybska;
wydawnictwo: Wydawnictwo Inanna
premiera: 8 marca 2019
ilość stron: 360
pochodzenie: Polska
kategoria: literatura obyczajowa,

Forma: Pierwszy raz, na moim blogu, podjęłam się napisania recenzji audiobook'a. Przyznam, że to bardzo miłe zaskoczenie, jednak wydaję mi się, że gdybym miała książkę w ręce, zdecydowanie lepiej bym ją odebrała.

Treść: Tak jak powiedziałam historii jest 8, dlatego zdecydowałam, że podzielę się z Wami moją opinią na temat 3 najlepszych, które zapadły mi w pamięci i na pewno na długo w niej pozostaną. (Kolejność od najlepszej)



"Ulotne chwile" - Daria Skiba

To opowiadanie jest najlepszym przykładem, tego, że żyje się raz i coś, co kiedyś miało miejsce, nie powtórzy się w przyszłości. Lidia to mama dwójki dzieci oraz żona Adama, która karierę zawodową, przedkłada nad rodzinę. O ile początek opowiadania jest bardzo miły, chwilami fantastyczny, po prostu płynie się przez tekst (mówiony oczywiście 😉), o tyle zakończenie było dla mnie wielkim zaskoczeniem.
Otóż Lidka, bardzo pragnie spełniać się zawodowo, często siedzi po godzinach, bierze prace innych ludzi z zespołu. W ten sposób, zaniedbuje dzieci oraz męża, który pewnego dnia pragnie spędzić miły wieczór z żoną, wysyła jej sms'a, a ona nie dociera na czas, doprowadzając męża do szału. To wspaniała historia obyczajowa, która doprowadzi Was do wielu przemyśleń.

"Kariera jest kobietą" - Małgorzata Falkowska

To jedno z tych opowiadań, które wywołały w mojej głowie natłok każdego możliwego zakończenia. Paulina jest kobietą, która została zaproszona do telewizji, aby opowiedzieć o tym, co sprawiło, że jej życie stało się lepsze. Została zdradzona przez męża, w momencie, w którym weszła do domu, aby miło spędzić z nim wieczór. Tego dnia poznała również swoją przyjaciółkę, Patrycje, która była kochanką jej męża.

"Ostatni oddech Inanny" - Maria Zdybska

Opowiadanie o charakterze mitologicznym. Poznajemy tam Panią Niebios - Inannę oraz Ereszkigal - Królową Cieni, będącymi siostrami. Inanna tego dnia, postanowiła przyjść do siostry, aby prosić ją o pomoc we własnym królestwie. Inanna wówczas pragnie zemsty na jej byłym kochanku, który wykorzystał ją oraz zostawił. Historia ta opowiada o zranionych uczuciach oraz sile jaką ma kobieta, którą ktoś zranił.


O autorkach: 8 autorek. 8 wspaniałych kobiet i oczywiście pisarek. Przyznam, że z ich piórami zetknęłam się po raz pierwszy i już w pewnym stopniu wysnułam, po książki, której z autorek sięgnę.

Moja ocena: 2/5 
Niektóre historie, były naprawdę bardzo ciekawe, gdzie cierpiałam, że nie wiem co wydarzy się dalej. W przypadku niektórych opowiadań, jestem w stanie dać pełną ocenę 5/5, jednakże oceniając całość, która tak jak powiedziałam nie spełniła moich oczekiwań, stwierdziłam, że ta ocena będzie jak najbardziej w porządku.

Za książkę serdecznie dziękuję wydawnictwu Inanna. 
Copyright © 2014 StrażniczkaFoxTribus , Blogger