Filmowe podsumowanie marca 2020!

Muszę się w końcu do czegoś przyznać. Nie jestem ani serialowa, ani filmowa. Jeśli już naprawdę zasiadam przed komputerem, żeby "obejrzeć film" to naprawdę muszę:
a) mieć dobry humor;
b) umierać z nudów;
c) puszczać sobie coś w tle, a tak naprawdę robić coś innego;

Dlatego musicie wiedzieć, że fakt, że siedzę właśnie przed komputerem i będę po kolei wymieniać filmy i seriale, które obejrzałam to musicie wiedzieć, że to dla mnie naprawdę coś, więc (nie powiem, ale) bardzo ucieszę się z komentarzy na dole wpisu 😁


"Zjawa" (2015)

Moja ocena: 1/10

Jak na film, który zdobył Oskara liczyłam na coś zdecydowanie lepszego. Filmu nie ratują nawet, daprawdę piękne wstawki nagrań krajobrazu.

Obejrzałam ten tylko ze względu na mojego tatę, którego ciekawiło jak wyglądał film, który zgarnął Oskara za najlepszego aktora.






"Tryb samolotowy"


Moja ocena: 5/10

Jeden z przyjemniejszych odmóżdzaczy, który polecam obejrzeć z młodszym rodzeństwem.






"Zaginione dziewczyny" (2020)



Moja ocena: 3/10

Polecam oglądać wieczorem, ale sama przyznam, że film nie zobił na mnie jakiegoś piorunującego wrażenia.







"Wyspa tajemnic" (2010)

Moja ocena: 1/10

Nudny, zakończenie jak dla mnie zupełnie oderwane od tego, o czym myśleliśmy od samego początku.








"Creed Narodziny Legendy" (2015)


Moja ocena: 9/10

Super akcja, bardzo wciągający film, który polecam obejrzeć w niedzielę z całą rodziną.




"Jak ona to robi?" (2011)

Moja ocena: 7/10

Taka sama sytuacja jak z poprzednim filmem, jednakże tutaj akcja jest troszeczkę wolniejsza.







"Shrek II" (2004)



Oglądałam już tyle razy, że głupio dawać ocenę.







"This is it" (2009)


Moja ocena: 2/10

Film dla fanów Michaela Jacksona, którzy są ciekawi tego, jak powstawały jego koncerty. Język angielski bardzo prosty, dlatego polecam oglądać po angielsku. Ja jednak spodziewałam się zupełnie czego innego po zwiastunie fragmentu.



"Ktoś wyjątkowy" (2019)


Moja ocena: 9/10

Przyjemny, wciąę fan bardzo zwariowany film. Posiada naprawdę fantastyczną muzykę! Jeśli firm nie przypadnie Wam do gustu, to piosenki na pewno!

Opowiada o dziewczynie, której chłopak zerwał z nią po długim czasie. Pokazuje prawdziwą przyjaźń, która jest naprawdę zakręcona. Polecam obejrzeć z przyjaciółkami - śmianie zapewnione.




"Nie ma drugiej takiej"


Moja ocena: 9/10


Film dzięki któremu zrozumiemy, że najważniejsze jest tu i teraz. Polecam zabrać się do oglądania z opakowaniem chusteczek w pobliżu.




Źródła zdjęć: FILMWEB
Copyright © 2014 StrażniczkaFoxTribus , Blogger