BOOK HAUL #1 I 2020 I📚😅

 Nigdy tak naprawdę nie miałam możliwości w krótkim czasie opowiedzieć Wam o książkach, które nagromadziłam. Wszystko dlatego, że zawsze szkoda było mi wydawać pieniążki, które tak naprawdę bardzo rzadko mi się zwracały. COVID-19 to poniekąd powód dzisiejszego postu, gdyż gdyby nie on, na pewno w dalszym ciągu nie przeznaczyłabym więcej niż 50 złotych na książki w krótkim odstępie czasu.


Książki, które dzisiaj zobaczycie są moimi nowościami na półce od czerwca tego roku i póki co, z bólem sercduszka mogę powiedzieć, że udało mi się przeczytać z niej dopiero 3 książki. 

A mowa tutaj o...

"Królikula" - James Howe & Deborah Howe 

Po przeczytaniu moje zdanie odnośnie tej książki bardzo się zmieniło. Byłam do książki nastawiona trochę negatywnie, jak na książkową srokę przystało, gdyż nie od razu przypadła mi do gustu jej okładka. Opowiada o przygodach zwierzaków - królika, psa oraz kota. Książka głównie dla dzieci. Recenzja już na blogu!







"BTS Powrót na szczyt" wersja poprawiona - Adrian Besley 

Ojej... O zespole jakim jest BTS mogłabym mówić i mówić, aż google zablokowałoby mi post za zbyt wiele znaków. Książka miło mnie zaskoczyła - LINK - i przyznam, że mogłabym Wam ją spokojnie polecić. 

"Trapped" - Alicja Skirgaiłło

Tutaj do dzisiaj od około tygodnia nie wiem, co powiedzieć. Ksiażka bardzo przyjemna w odbiorze, ale muszę przyznać, że nie skradła mojego serca. Recenzja już za niedługo, w niej na pewno opowiem Wam o tym, co mi się spodobało, a co nie. Historia jest o kobiecie pracującej w policji, której pewnego dnia zlecono zadanie rozkochania w sobie barona narkotykowego, a w późniejszym czasie sprzedaniu go policji. 





Kolejne książki to historię, których jeszcze nie poznałam, dlatego nie zobaczycie tam mojej opini, tylko i wyłącznie opisy podanych lektur. 

 "Ostatnia godzina" - Anna Bartłomiejczyk, Marta Gajewska

Wezuwiusz powoli budzi się ze snu i zaczyna kasłać gorącym pyłem, zapowiadając potężną erupcję. W Australii dochodzi do zdumiewających i niebezpiecznych zmian klimatycznych. Nad Amsterdamem zbierają się czarne chmury – straszliwa burza zdaje się zwiastować nieuchronny koniec świata.
W jej trakcie spotykają się dwie nietypowe osobowości. Mercy to poukładana lekarka i wrażliwa idealistka, Alex jest niepokornym pragmatykiem, za którym ciągnie się brzydki cień skomplikowanej przeszłości. Oboje woleliby wierzyć, że wpadli na siebie przez czysty przypadek, niestety dość szybko orientują się, że ich losy splotła ze sobą potężna siła, której natury i całkowitej skali nie znają i nie rozumieją. Wiedzą jednak, że stali się ścisłymi częściami niezwykłego i fatalnego procesu, w którym żywioły szaleją, a kula ziemska zmienia się nie do poznania i nie wiadomo, czy przetrwa, czy przepadnie na zawsze… Historia świata pisze się dosłownie na oczach Alexa i Mercy – tu i teraz, w bieżącej chwili.
Nadciąga moment ostatecznej próby – wszystko wskazuje na to, że wybór pomiędzy potępieniem a zbawieniem leży właśnie w rękach Mercy i Alexa, a stawką w tej groźnej rozgrywce są ich własne dusze. Ryzyko jest olbrzymie, a zwycięstwo obłąkańczo niepewne. Wrogowie nie śpią, zdrowy racjonalizm nie wystarczy, czas ucieka i każda godzina może być tą ostatnią…

"Dwór cierni i róż" - Sarah J. Mass

Dziewiętnastoletnia Feyre jest łowczynią – musi polować, by wykarmić i utrzymać rodzinę. Podczas srogiej zimy zapuszcza się w poszukiwaniu zwierzyny coraz dalej, w pobliże muru, który oddziela ludzkie ziemie od Prythian – krainy zamieszkanej przez czarodziejskie istoty. To rasa obdarzonych magią i śmiertelnie niebezpiecznych stworzeń, która przed wiekami panowała nad światem.
Kiedy podczas polowania Feyre zabija ogromnego wilka, nie wie, że tak naprawdę strzela do faerie. Wkrótce w drzwiach jej chaty staje pochodzący z Wysokiego Rodu Tamlin, w postaci złowrogiej bestii, żądając zadośćuczynienia za ten czyn. Feyre musi wybrać – albo zginie w nierównej walce, albo uda się razem z Tamlinem do Prythian i spędzi tam resztę swoich dni.
Pozornie dzieli ich wszystko – wiek, pochodzenie, ale przede wszystkim nienawiść, która przez wieki narosła między ich rasami. Jednak tak naprawdę są do siebie podobni o wiele bardziej, niż im się wydaje. Czy Feyre będzie w stanie pokonać swój strach i uprzedzenia?

 "Wróć do mnie" - Bogusław Stępnik

Jurek, chłopiec z trudnościami, ma w życiu jednego przyjaciela – Pajacyka, starego konika, który powoli staje się dla gospodarstwa ciężarem. Niespodziewanie dla wszystkich, Pajacyk zostaje sprzedany do Włoch, gdzie czeka go tragiczny koniec. Jednak Jurek się nie poddaje. Rusza – sam, bez przygotowania – na ratunek przyjacielowi. Czy dogoni transport do rzeźni? Czy chłopiec, który nie radzi sobie w życiu, zdoła przemierzyć całą Polskę, by uratować przyjaciela?


Copyright © 2014 StrażniczkaFoxTribus , Blogger