14 książek - 4148 stron - 8 wydawnictw - przeczytane książki w 2018

Nowy rok już za moment, dlatego pora na krótkie podsumowanie wszystkich przeczytanych przeze mnie książek w 2018 roku. Było ich 14 i szczerzę muszę przyznać, że ta liczba po części mnie satysfakcjonuje, jednak myślałam, że będzie ich trochę więcej. Koniec końców jest ok, jednak za cel w 2019 roku stawiam sobie 25 przeczytanych książek. Koniecznie napiszcie ile książek Wy przeczytaliście w tym roku, a ile stawiacie na cel nadchodzącego. Zaczynajmy!
Lista jest ustawiona w kolejności czytania. 



"Psiego najlepszego. Był sobie Pies na święta" - W. Bruce Cameron
wydawnictwo: wydawnictwo Kobiece
kategoria: literatura obyczajowa
data premiery: 9.11.2017
ilość stron: 296
czytana w styczniu
moja ocena:
5/10




"Światło" - Jay Asher
wydawnictwo: wydawnictwo Rebis
kategoria: literatura młodzieżowa
data premiery: 8.11.2017
ilość stron: 276
czytana na przełomie lutego i marca

moja ocena:
9/10


Recenzja


"Niepowszedni" - Justyna Drzewicka
wydawnictwo: wydawnictwo Jaguar
kategoria: literatura młodzieżowa
data premiery: 30.03.2016
ilość stron: 408
czytana na przełomie stycznia/lutego
moja ocena:
6/10






"Hobbit, czyli tam i z powrotem" - J.R.R. Tolkien
ilość stron: zależna od wydania
moja ocena: brak
(nie moje klimaty)


"Dachołazy" - Katherine Rundell 
wydawnictwo: Poradnia K
kategoria: literatura dziecięca
data premiery: 25.10.2017
ilość stron: 264
czytana w kwietniu
moja ocena:
2/10







"Rozstańmy się na rok" - Taylor Jenkins Reid 
wydawnictwo: wydawnictwo Amber
kategoria: literatura obyczajowa
data premiery: 10.05.2015
ilość stron: 304
czytana w maju

moja ocena:
8/10


Recenzja




"Wszystko tylko nie mięta" - Ewa Nowak
wydawnictwo: Prószyński i Sk-a
kategoria: literatura młodzieżowa
ilość stron: 216
czytana w czerwcu
moja ocena:
3/10








"Nie ukryjesz się" -  Susan Lewis
wydawnictwo: wydawnictwo Kobiece
kategoria: literatura obyczajowa
data premiery: 21.06.2018
ilość stron: 472
czytana w lipcu
moja ocena: 
7/10


Recenzja



"Kręgi" - Zbigniew Zborowski
wydawnictwo: wydawnictwo Znak
kategoria: thriller
data premiery: 5.09.2018
ilość stron: 480
czytana we wrześniu
moja ocena:
4,5/10


Recenzja



"Quo Vadis" - Henryk Sienkiewicz
czytana w październiku
moja ocena: brak

"Antygona" - Sofokles
czytana w październiku
moja ocena: brak


"Jedno z nas kłamie" - Karen M. McManus
wydawnictwo: Prószyński i Sk-a
kategoria: thriller/kryminał
data premiery: 13.03.2018
ilość stron: 416
czytana na przełomie października i listopada


moja ocena:

7/10

Recenzja


"Hopeless" - Colleen Hoover
wydawnictwo: wydawnictwo Otwarte
kategoria: literatura młodzieżowa
data premiery: 16.06.2014
ilość stron: 424
czytane na przełomie listopada i grudnia
moja ocena:
8/10


Recenzja



"Promyczek" - Kim Holden
wydawnictwo: Filia
kategoria: literatura obyczajowa/romans
data premiery: 6.05.2016
ilość stron: 592
czytana w grudniu

moja ocena:
10/10

Recenzja już niedługo




Koniecznie dajcie znać na dole ile książek Wy zdołaliście przeczytać.


PS Po napisaniu recenzji, okazało się, że zapomniałam o jednej z książek pt "Mój pierwszy bal". 
Copyright © 2014 StrażniczkaFoxTribus , Blogger